Monday 2 July 2012

ANDKL MEWAKILI ND MALAYSIA PADA PROGRAM PRE-AWARD EVENT

ANDKL telah mewakili ND Malaysia bagi menyertai program Pre-Award Ceremony & TM Award Nite 2012 di Pullman Putrajaya pada 16hb. Jun 2012.

ANDKL telah membolot semua kategori medal yang dipertandingkan :
1. Sepakan Penalti (Bend it like Beckham) - ANDKL telah mengalahkan semua team lawan (Johanlah tu)dengan memperoleh nilai jaringan sebanyak RM10 Billion. (RM7 Billion pusingan awal dan RM3 Billion pertandingan akhir) - Sebiji macam Beckham tu.

2. Juggle like Messi - ANDKL telah mendapat tempat kedua dengan timbangan sebanyak 138 kali tewas kepada pasukan tempat pertama dengan timbangan sebanyak 178 kali. Masa ni Messi tolong team dia orang. Kalau tak mesti kita johan punya.

3. Dribble like Ronaldo - ANDKL sekali lagi menjadi johan setelah mengatasi semua team lawan yang ada. ANDKL mendapat jumlah nilai tertinggi pada perlawanan akhir dengan nilai dribble sebanyak RM150 juta dalam masa terpantas 2minit 45 saat meninggalkan pasukan tempat kedua dengan nilai RM108 juta dalam masa 4 minit 12 saat.



Tahniah kepada pasukan ANDKL yang telah diberi kepercayaan mewakili ND Malaysia untuk program kali ini.

No comments:

Post a Comment

Engagement Session AND KL bersama GM KL/MSC

Engagement Session AND KL bersama GM KL/MSC telah diadakan pada 10hb. Februari 2023 di perkarangan tempat letak kereta TM Bukit Anggerik. Ma...